تلفن گویای بانک مرکزی راهی برای رفع مشکلات بانکی نابینایان

در صورتی که شعب بانک ها از ارائه خدمات به نابینایان طبق بخشنامه بانک مرکزی امتناع کنند، افراد می توانند نام بانک و کد شعبه آن را از طریق تلفن گویای ارتباط مردمی ۲۹۹۵۴۸۵۵ به بانک مرکزی اعلام کنند
به گزارش ایران سپید  چندی است تعداد بسیاری از  افراد دارای مشکل بینایی طی تماس با روزنامه ایران سپید از عدم ارائه خدمات بانکی توسط شعب مختلف بانک های کشور گله و شکایت کردند و خواستار پیگیری روزنامه در این خصوص شدند.
ضمن یاد آوری اینکه ایران سپید بارها و بارها دراین خصوص گزارشاتی را تهیه کرده است باید بگوییم در آخرین مصاحبه ای که با مسئولان بانک مرکزی صورت گرفت، شماره تلفن گویایی اعلام شد تا در صورتی که شعب بانک ها  از ارائه خدمات به نابینایان طبق بخشنامه بانک مرکزی امتناع کنند، افراد می توانند نام بانک و کد شعبه آن را از طریق  تلفن گویای ارتباط مردمی ۲۹۹۵۴۸۵۵ به بانک مرکزی اعلام کنند تا مسئولان بانک مرکزی بتوانند تمهیدات لازم را سنجیده و با شعب برخورد کنند.
به طور حتم تعداد بالای تماس و پیام های گذاشته شده توسط نابینایان در این سامانه گویا، روند پیگیری را از سوی مسئولان تسریع می بخشد؛ پس اگر به مشکل در بانک های سراسر کشور برخورد کردیدبا این شماره تماس گرفته و پیام بگذارید .

درباره محمد شریفی

سلام محمد شریفی هستم اهل چهار مهال و بختیاری نابینای مطلق علاقه به مبایل کامپیوتر و موسیقی دارم مدرس مبایل مدرک تحصیلی دیپلم
این نوشته در اخبار نابینایان, معلولین, نابینایان ارسال و , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + سیزده =