تلفن گویای بانک مرکزی راهی برای رفع مشکلات بانکی نابینایان

در صورتی که شعب بانک ها از ارائه خدمات به نابینایان طبق بخشنامه بانک مرکزی امتناع کنند، افراد می توانند نام بانک و کد شعبه آن را از طریق تلفن گویای ارتباط مردمی ۲۹۹۵۴۸۵۵ به بانک مرکزی اعلام کنند
به گزارش ایران سپید  چندی است تعداد بسیاری از  افراد دارای مشکل بینایی طی تماس با روزنامه ایران سپید از عدم ارائه خدمات بانکی توسط شعب مختلف بانک های کشور گله و شکایت کردند و خواستار پیگیری روزنامه در این خصوص شدند.
ضمن یاد آوری اینکه ایران سپید بارها و بارها دراین خصوص گزارشاتی را تهیه کرده است باید بگوییم در آخرین مصاحبه ای که با مسئولان بانک مرکزی صورت گرفت، شماره تلفن گویایی اعلام شد تا در صورتی که شعب بانک ها  از ارائه خدمات به نابینایان طبق بخشنامه بانک مرکزی امتناع کنند، افراد می توانند نام بانک و کد شعبه آن را از طریق  تلفن گویای ارتباط مردمی ۲۹۹۵۴۸۵۵ به بانک مرکزی اعلام کنند تا مسئولان بانک مرکزی بتوانند تمهیدات لازم را سنجیده و با شعب برخورد کنند.
به طور حتم تعداد بالای تماس و پیام های گذاشته شده توسط نابینایان در این سامانه گویا، روند پیگیری را از سوی مسئولان تسریع می بخشد؛ پس اگر به مشکل در بانک های سراسر کشور برخورد کردیدبا این شماره تماس گرفته و پیام بگذارید .

درباره محمد شریفی

به نام خدا من محمد شریفی هستم اهل چهار مهال و بختیاری نابینای مطلق.در زمینه بخش نرم افزاری ی مبایل تعمیرات لوازم برقی فعالیت میکنم.خدمت کردن به دوستانم را دوست میدارم زیرا هر انسان بهتر است هرچه میداند را به دیگران بیاموزد و از دیگران یاد بگیرد.در سال 1395 گروه دنیای روشن را در واتسپ ایجاد نموده ام که این گروه در زمینه ی آشپزی خوانه داری مهارت های زندگی و ازدواج فعالیت میکند. در سال 1396 گروه پرسمان را به وجود آورده ام این گروه در زمینه ی پاسخ گویی به سوالات شما در زمینه ی رایانه و مبایل فعالیت میکند. کاری ازم بر بیاد برای حل مشکلات دیگران انجام میدهم دوست دارم همه به عنوان یک دوست بهم نگاه کنن نه یک مدیر. ارتباط با من برا دعوا کشتنم در تلگرام و اسکایپ 09130682972
این نوشته در اخبار نابینایان, معلولین, نابینایان ارسال و , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده + 5 =